Monday, April 14, 2008

Hati.


dulu,

kita maseh guna kau dan aku.

sehingga kini pasti.

dan,

keselesaan dlm penggunaan ayat kau dan aku itu sgt membawa ,

seribu makna dlm jiwa.

terutama skali dlm hati.


hati..

aku sekarang da gila bayang.

setahu aku,aku neh susa payah nak syg org.

tambah plak lagi,aku neh cam manusia biasa.

ade kala tercalar,ade kala bahagia.

tp,

itu semua lumrah kehidupan.

aku khuatir dgn sapa yg bakal Tuhan persembahkan.

utk temani aku sampai hujung nyawa.


hati

jgn kau pergi jauh

pastikan kau tetap suka dan tertarik pada dia

pastikan kau perkuatkan syg aku padanya


hati

aku sangat runsing bila tidak dapat mengawal

perasaan suka dan perasaan cemburu

kawal la hati ..tlg aku

aku tak dapat tipu lagi

aku syg dia

aku syg dia juga

apa daya aku

aku insan kerdil

aku hanya mampu membahagiakan mereka

mereka tidak merasa

kau pasti ketahui hati


hati

aku suda berusaha utk membuat pilihan

pilihan utk bertakhta selamanya utk kau

tp, aku masey berdegil utk mereka

kau tahu segalanya

kau tahu dia selalu utk aku

tlg aku hati

tlg aku!

tlg aku hati.

aku mahu dia.

sematkan dia pada kau sana.

jgn calarkan dia hati!


aku syg dia hati.

pilih dia utk kekal dihati.

tlg aku hati.





*hati yg dimasudkan -

(hati sendri la.xkan hati ayam)



-3.40am end.

(jam korang tgk tu bkn btol pon.aku x update)