Saturday, April 19, 2008

2jam diNZ.

ape pasal aku letak tajuk 2jam di Nz ney?
pesal abg kandung aku,jebat telah mengajak aku ke sana.
nak banje shisha katanya.oke.fine.aku pegi.sbb aku pon da lama tak beronda.

lepas tu,
aku dudok la dgn tenang sbb itu jam masyarakat xberapa nak meriah sgt.
bila agak sejam belalu,kepala aku da mula serabut dgn percikan masyarakat yg sembang nak lebat.
nak membangga hitu hini dan asal bole nak kasi alam maya sekeliling sedar kewujudan mereka.
baik pompuan,lelaki.sama jer.macam haram..cth ayat," ha ah,aku beli kat sana td. blaba blabla"

perlu ke aku labelkan mereka semua neh beruk jadian?
aku membayangkan kata kata mereka tu xubah cam monyet.uk uk ak ak

dan,
bila pale da serabut,aku da mula lemas.kemas.pulas.
dah la dgn abg aku cerita pasal kaum lebat hebat dia dari sana(maaf,terpaksa dirahsiakan),dgn org keliling yg ntahapehape lagi..adoihh tetiba aku rasa mengarut la.tatau nape.cam FUCKER je.serius la aku nak ckp.aku xperlu dgr bebelan korang atau sesapa aje.nak hebatkan org itu ini.aku pedulik hape.pandai la korang nak hidop.aku nak korang jadi la cam biasa saja.tak perlu nak hitu hini.kang aku mencarut plak kang.

jadi,
aku buat keputusan utk berambus dari Nz tu.
hek eh,abg aku berkata.."lek luh."
aku pon ckp..aku penin la.siyes.muke aku da mcm ketam kena rebus da time tu.
sangap + meluat lagi.menyampah sampah itu xkira lagi dlm buku.kira cincai = SUCKER la kan.

nasep bek da belalu,nek moto..pasang mp3.layan pale sendri lagu sendri sambel guyang pale yg dibenamkan dgn helmet cilok abg aku punya.ape pon,thx bro banje NESLO TAREK.ada hari,aku bls.







-2jam suda.lagi lama duk sana,lagi saket jantung aku.cam haram.

2 comments:

AzizulHafiz said...

kadang-kadang cakap ko betul gak... watpe kita perlu bangga dgn diri bukan?

Anonymous said...

aku memang sapot abis ko tulis ni.aku pon ade masalah.pelukis pelan nak pencen kat opis aku belagak bagai macam die akitek.menyampah aku hatta peon pon nak jadi boss.cis cis dan cis