Friday, March 28, 2008

Lapan Lima Pulo Lima Pagi.

pagi.
sangat indah pagi ni.
sedar xsedar, matahari da memancar.
semenjak aku xkeje sebulan ney, rasa cam taik palat jer calit kat muka.
tatau nak biken hape. nak tgk pc, makanan hari hari sampai naek jelak da.
kalao bole buat puisi, santowirdayoh pon kalah kut aku rasa.
jadi,aku amek keputusan utk melengkapkan lagi blog ngan sebijik dua kata.
da sememangnya ruangan puitis sendri,kasi bikin saja la nak buh ape pon.
nak tulis kat diary, xmcm malas plak pepagi neh.
letey tgn mengomel sambel mencomteng dalam sana.
baek,aku upgred sket new version bloggers aku neh.
xcanggeh la kalao xupdate.

*mengeluh..

aihh..aku rasa aku ade problem sket kot skang neh.
tatau apsal.aku xsaba nak jadi seperti apa yang aku mahukan dalam idop aku.
aku berharap,muga Tuhan memudahkan setiap liku dan langkah yang bakal mendatang utk aku hadapi.
yang berlalu tu, aku malas nak ingat.suda lama atau cerita semalam..aku tak mahu ambil peduli.

yang aku pentingkan sekarang..
esok dan hari hari yang indah bakal menjelma.
aku bersyukur tak terkira diberi peluang utk bernafas dan menjalani kehidupan seperti sedia kala.

ape aku mahukan,3 cth:
  • aku mahukan kesihatan ini baek dan chargas seperti dahulu.
  • aku mahukan senyuman dan ketawa ini tidak akan berhenti.
  • aku mahukan kekuatan dalaman sepenuhnya. (ketabahan, kecekalan, kemuafakatan, dll)

cukup la tu, aku xnak la list kan byk.sebab aku da mula rasa ifek mantok.aku nak kurek2 game dan mahu tido. tengahari camtu,aku mesti kumpem terjaga.pelik, tapi benar.utk itu, aku berdoa moga aku dipjgkan umur dan sentiasa sihat tubuh badan.

No comments: